Stenar

Stenar som lättar, stenar som rullar, ja en himla massa stenar helt enkelt!

Har ikväll suttit ner med J och haft ett långt samtal om det mesta. Det som hänt, det som händer och det som ska hända. Vi har (förhoppningsvis) fått ordning på vår relation nu, och vad vi tycker och känner och hur vi vill att det ska vara med allt. Det är svårt med separationer, inte bara känslomässigt gentemot varandra. Jag har upptäckt att det kan ta lååång tid att få ordning på sig själv och sina egna känslor efter nåt sånt. Men jag tror att livet ska kunna gå vidare för alla nu :)


Mer positiva saker, tack! Det gör min dag ;)

Kommentarer
Postat av: A-H

Stenar kan vara mer eller mindre tunga och skall väl inte kastas ;).. Idag har jag släppt en stor sten nyss.. ARG!!.. Men jag är så glad att det blir lite bättre för varje ljus stund :).. PÖSS

2010-05-05 @ 22:45:32
Postat av: Ullis

Vad glad jag blir att ni pratar igenom allt, det blir så mycket bättre för allihopa - både för er vuxna och barnen :)

2010-05-06 @ 07:17:04
Postat av: Tågmamman

Jag har äntligen kommit in - trodde du snuvat mig med falsklogin men nu är jag här....



...Och skickar drivor med energi och en klyscha - vad som inte dödar oss gör oss starkare.



kram

2010-05-09 @ 11:35:16
Postat av: J

Skönt att höra att ni kan prata! De måste man när man har barn ihop. Hoppas allt löser sig till slut me allt. Alla ska må bra till slut. Kram på dej o barna

2010-05-09 @ 22:27:55
Postat av: Loggy

...och inte glömma! Man ska INTE kasta sten i glashus heller! Ja girls, det är skönt att ÄNTLIGEN kanske få nån ordning på relationen till J. Kram på er allihopa!



Ps. Tågmamman, du är inte dum du. Funderade ett tag på om jag gett dig en för svår rebus när du aldrig dök upp ;) Kul att du kom in till slut!

2010-05-10 @ 17:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0