Dålig dag

Mår inte alls bra idag, ont i magen, feber och förkyld :( Skulle behöva nån som pysslade om mig idag, fixade te och brer på mig en filt. Istället är det bara att kliva upp ur sängen och ta sitt ansvar som förälder, bita ihop och låtsas tills man lyckas. Är för den delen rätt trött på att låtsas tills jag lyckas. Tycker det är tråkigt att andra vuxna människors dumhet ska få avgöra hur mitt liv ser ut, min lycka alternativt olycka. Hoppas hon är lycklig nu i allafall. Jag är bara ledsen över vad som skett och får en klump i magen så fort jag tänker på det.

Natten har i vanlig ordning bestått av konstiga drömmar, inte alls nåt farligt, bara skumt...Vaknade förresten på "fel" sida idag med. Ska sätta upp en kamera tror jag, så jag får se hur vi håller på om nätterna :)

"One day good, one day bad- and somedays even hope..."

Kommentarer
Postat av: Ann-Helen

Men älskade gumman!!! Vem är dum med dig?? Jag blir ledsen.. Hoppas det inte är jag.. Kram

2010-10-15 @ 10:21:47
Postat av: Loggy svarar

Klart det inte är du :) Du vet vem, nån som bara tänker på sin egen vinning :(

2010-10-15 @ 10:23:21
Postat av: Ullis

Meen, vad har hänt nu? :(

2010-10-15 @ 10:44:38
URL: http://www.alias-ullis.blogspot.com/
Postat av: Loggy svarar

Egentligen har det inte hänt nånting. Men nu ska vi inte gräva ner oss i det förflutna. Det är HELG snart och möjligheterna knackar på dörren :) Nu ska vi bara se framåt ;)

2010-10-15 @ 10:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0