De här dagarna...

...alltså den 9, 10, 11, 12, 13, 14 och 15 oktober är bara en stor känslokarusell för mig.

Det var alltså idag, eller egentligen inatt, alltså om några timmar, som jag åkte in till förlossningen. Jag skulle föda barn lite snabbt, och sen stanna de sex timmarna, sen åka hem till familjen igen. Ja, resten vet ni ju vid det här laget.

Känslorna pendlar mellan förväntan inför hennes födelsedag imorgon, skräck, saknad, nedstämdhet och ren och skär LYCKA över att just JAG får vara hennes mamma! Ju mer tiden går, desto mer glömmer man. Men det som hände de dagarna sitter djupt rotat, och jag vet ärligt talat inte om jag blev mig själv igen efter att ha varit på "andra sidan".

Nu ska jag snart slå in paket, förbereda med ballonger och födelsedags-fika-på-sängen. För imorgon är min Prinsessa 3 år!

Och som grädden på moset- KIM KOMMER HEM FRÅN TURKIET!!!! Jag saknar ihjäl mig efter honom!

Kommentarer
Postat av: J

De är ingen vanlig dag för de är Lunas födelsedag... Hipp Hipp HURRA för 3åringen. Stort GRATTIS å måmga kramar från oss. Vi kommer sedan o firar tjejen me paket :-)

2010-10-10 @ 13:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0