Det är inte svårt...

...att få eldiga mig att bli upprörd. Jag är som ni vet väldigt italiensk i mitt humör.

Dagens grej är att folk sitter och skriver saker som stör mig nåt så in i h.vete på FB. (Det där förbannade FaceBook!!) Om man jobbar med människor, unga som gamla, så anser jag att man ska må bra. Både psykiskt och fysiskt.

Vad säger ni som jobbar inom barnomsorg/äldreomsorg? Går ni på jobbet när ni är sjuka? Eller är det bara jag som är ute och cyklar? Är pengar mer värt än andras hälsa? För om det är så, blir jag rädd. På riktigt.

Kommentarer
Postat av: Ann-Helen

2010-10-06 @ 00:50:58
Postat av: Ann-Helen

Är man sjuk och jobbar med barn, äldre som kan bli sjuk och kanske till och med bli så dåliga att de vandrar vidare pga mig... Är min lön värd det??? NEJ!!! Barn blir sjuka pga att fröknar jobbar när de är förkylda mm.. Men vi får inte lämna våra sjuka barn på dagis för de kan smitta???? Går det ihop???

2010-10-06 @ 00:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0