Får jag sova nu?

PHU! Vilken dag! Jag ska eventuellt köpa hem lite konferensmöbler och en kaffemaskin inom den närmsta framtiden. Eller så tar jag inte på mig mer ansvar helt enkelt. Har suttit och strukturerat listor och program hela kvällen. Nu vill jag sova.

Får jag sova? Knappast bra i allafall. Min dotter lär ju komma tassandes snart, då ska den närmsta omgivningen inventeras. Finns det nåt att äta? Nähä. Vatten då? Bara att kliva upp och hämta, glömsk som jag är så glömmer jag alltid att ställa fram ett glas. Sen ska vi bråka om sängplatser hela natten. Varje morgon när vi vaknar så har vi bytt plats.

Sen ska jag såklart hinna med att drömma lite också. Faktiskt inga mardrömmar natten som var. Eller...kanske. Jag  drömde att jag skulle åka hem från stan, men hamnade i Granlo! Huh? Snacka om förvirrande. Drömde också att jag åkte Fritt Fall och filmade nersläppet med mobilen...huh? igen. Drömtydare, vad säger ni? Att falla betyder ju nåt, men Fritt Fall, vad kan det tänkas innebära?

Ps. Den där karln som mailar, han ger inte upp! Jag svarar inte, men likförbannat skriver han. Jag öppnar inte ens mailen. Suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0