Fullmåne och tokdåre

Har ingen aning om det beror på att det var fullmåne inatt, eller om lilltokan bara är var allmänt jobbig den föregående natten. Men en sak vet jag- jag är trött som f.n!

Väntar på att middagen ska bli klar- kyckling på grillen, potatis i ugnen. Massor med ljus tända i hela lägenheten, och inom en snar framtid börjar IDOL. Kan det bli så mycket bättre? Knappast.

Morgondagen är oplanerad, ja förutom att jag skulle behöva köpa skor till Prinsessan. Söndagen är vigd åt innebandymatcher. Nej, nej! Inte mina matcher, såklart. Det är sonen som ska försöka spöa skiten ur en massa andra 10-åriga grabbar.

Och sen är det...måndag. Då börjar vårt liv tydligen. Vi blir nämligen vuxna då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0