Kanelbullens dag!

Och jag tycker inte om kanelbullar så värst mycket, däremot vaniljbullar. Nån som vet när det är vaniljbullens dag?

Idag skulle egentligen min dotter fylla år om allt gått enligt beräkningarna. Vilket det oftast aldrig gör när det gäller henne. Hon valde istället att ligga kvar i ugnen och gräddas ett tag till, ja ni kommer väl ihåg hur hon såg ut när hon var bebis? Rund som en boll. Den där tjurigheten visade sig tidigt, och verkar bara växa sig starkare för var dag som går.

Nu är det måndag, och denna sista vecka med en 2-åring i huset ska köras i bästa BootCamp-anda! Vi springer omkring som två generaler här och tillrättavisar. Även nattetid kan jag tillägga. Eftersom min son drog till Turkiet igår med sin farmor och farfar, så kan vi lägga all energi på den uppstudsiga lilla damen. And we will. 24/7.

Så förhoppningsvis...har jag en oerhört tam och medgörlig 3-åring nästa måndag.

Vem försöker jag lura?

Kommentarer
Postat av: Ann-Helen

2010-10-04 @ 11:56:21
Postat av: Ann-Helen

Vad härligt det låter!! Du får mig att le iaf... Nog var hon rund och god.. Mysigt!! Kör hårt du kan få ha mig som bollplank!!!

2010-10-04 @ 11:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0