Vad är det med kvinnor och skor??

Jag är galet förälskad i skor. Jag älskar verkligen att titta på, prova, och handla skor! Detta intresse är tyvärr inte så billigt. MEN jag har den turen att jag lätt får ont i fötterna om jag har dåliga skor, så då måste man ju handla nya, eller hur? Och jag har satt i system att bara handla dåliga skor. Man måste använda hjärnan lite, tjejer ;)

Anyway. Jag är på jakt efter ett par snygga kilklackar nu. Hittar jag dem i rätt storlek, dvs storlek 36? Nope. De jag kikat på finns bara från storlek 38 och uppåt. Vad säger ni, ska jag köpa ett par 38:or och låtsas att det är rätt storlek? Jag vill verkligen, fantastiskt, supergärna ha dem.

Jag har numera kängor...stövlar (?) på mig. Men de har varit stygga, stygga med mig. Jag har försökt komma på varför ovansidan på mina fötter och hela vägen upp mot smalbenet, är inflammerade. Skulle tro att det beror på de glappande skorna i kombination med alldeles för snabbt gående människor. Får jag bara gå i min egen takt, så kanske jag klarar mig utan de snygga kilklackarna :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0