Idag har jag hunnit...

...med en himla massa, dock inte den dagliga städningen. Dagen började med att väcka sonen och få i honom frukost, samt skicka iväg honom på skolan.( Idag och imorgon, har de Elevens Val, så han har hemkunskapat hela dagen lång! Han har gjort hamburgerbröd, pannakaka, sylt och smoothie! Imorgon ska de göra hamburgare, äppelmuffins och lite annat smått och gott. Sååå roligt tycker han att det är!! )

Sen väckte jag liten Prinsessa strax efter 8, frukost, sen dagis för henne. Och i samma veva kom Lill-Brasse! Lill-Brasse är Lindas lilla bebis som jag hade turen att få vakta idag, han är sååååå gullig så ni anar inte :) En hund är han alltså, ingen riktig människobebis.

När Lill-Brasse blev hämtad, drog jag in till stan och hälsade på en väninna, drack lite kaffe och surrade lite skit. När Henke hade mötat klart i stan hämtade han mig, sen for vi och hämtade ut de efterlängtade Mumin-biljetterna! Åh, va min Prinsessa kommer att tycka att det är roligt att gå på Mumin-teater! :D Även mamman kan jag tillägga.

Innan det var dags att hämta på dagis tog vi svängen förbi Toys R Us, och handlade lite mer presenter, det är ju nån som fyller 3 år snart ;) In på Konsum efter det, och sen heeeem! Nu går jag inte ut mer idag.




Kommentarer
Postat av: Ann-Helen

Nu förstår jag varför du lät trött.. Vad du hinner med:) Hoppas Kim blir pigg tills imorgon...

2010-09-21 @ 18:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0