It´s been a while...

Sorry, men jag hade glömt bort att jag har en blogg också!

Nyheter...jag är så förbannat less på att ständigt läsa rubriker om bilbränder (ja, även branden i stan förra veckan när min väns släkting omkom), blottare och politiskt trams! Jag orkar inte se nåt mer sånt nu, så därför funderar jag på att starta en tidning- Positiva Nyheter, ska den heta! Vad tror ni om det?

Annars så händer det inte så mycket, i vanlig ordning. Jag prisar älgjakten som gör att vi får rå om våran Ann-Helen ett par dagar, då hon bor här :) Det är nåt man kan ta upp i Positiva Nyheter.

Nej, nu ska jag inte störa mer, har ett inferno att ta hand om idag- sonens rum!

Puss & Kram!


Kommentarer
Postat av: Ann-Helen

Ja... Det är synd det bara skall stå om tråkiga saker.. Å du tack för att ni tar hand om mig!!!! Kram

2010-09-14 @ 14:09:10
Postat av: Jenny

Åhåå håller hon till i Timrå minsann!!



Kanske hon kikar förbi här också då??

2010-09-14 @ 20:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0