1 april...


...och livet är ett skämt. Trodde första april var i söndags jag...? Jäkla skitväder det är också! Jag vill ju ha sooool och värme!

Konstaterande: Gårdagens promenad gav inget bra, förutom en kycklingssallad på IB för en billig peng. Har ont i arslet idag, fast bara på ena sidan...? Nästa gång hoppar vi promenaden och går raka vägen till IB tror jag ;)

Mycket tankar snurrar i huvudet, så det bästa är att ha sällskap mest hela tiden. Tur jag har mina tjejor. Ni är guld värda ♥ Igår hade jag och fina Jeanette BigBrother-mys (från klockan 19 till efter 23), shit va jag är heeeelt fast i BB! Skrattade så Luna vaknade också, fantastiskt roligt avsnitt. Eller hur, Ullis? ;)

Idag sov jag lääänge, och när jag klev upp fick jag kaffesällskap av Ann-Helen :) Fick även en middagsinbjudan och det passar mig ypperligt för barnen åker ju bort idag. Dock tänker jag INTE spela yatzy, bara så du vet ;) Fick även en inbjudan av Emma på jobbet att ta en svängom på stan ikväll, får se hur kvällen slutar.


Mammas snyggingen har klippt sig!

Jeanette hade mig sig en burk...fin, va?

Men innehållet var nog bättre ;) Dock så var den full från början ;)


Kommentarer
Postat av: Ann-Helen

Haha..Du nästa gång går promenaden lite längre så kanske du får ont i båda åtminstonde ;)..Snygg kille det där på kortet :).. Å Jeanette de var goda muffins du bakat :)..

Du spela skall vi ju titta på iaf ;)..Men vi kanske hinner med ett parti chicago innan avgång mot kallare breddgrader ;)

2011-04-01 @ 15:04:30
Postat av: Loggy svarar

Hahaha, orkar DU gå längre? Inte var det jag som däckade efter jag kom hem iaf :P



Jaaaa, chicago har jag nog inte spelat på 15 år :/ Kul, men förbered dig på att förlora STORT! Kallare breddgrader, ja...måste man klä på sig asmycket för att inte dö??

2011-04-01 @ 15:29:08
Postat av: Ullis

Hahaha... Jag skrattade så tårarna sprutade åt gårdagens avsnitt... Gurkan är fan inte klok :) ingen annan heller för den delen...

2011-04-01 @ 16:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0