Är jag vuxen nu?


Herregud! Idag gjorde jag nåt som jag ALDRIG har gjort, och nåt som jag aldrig trodde att jag skulle göra!

Jag köpte en flaska Ramlösa!!!!!!

Mitt sällskap poängterade att det var ett steg i rätt riktning mot att "bli vuxen", haha. Tänk om det vore så enkelt ;)

Igår var det ju första april, och jag har då aldrig haft en så rolig första april (skämtmässigt) tror jag. Dagen började med att Ann-Helen ringde och väckte (?) mig:

A-H: Heej, vad gör du?
Jag: Är på sjukhuset...
A-H: Men varför då?
Jag: Fick åka in med Luna inatt, hon kunde inte andas...

Kunde jag inte ha kommit på nåt bättre?? Fy va jag är elak. Förlåt.

Men det ROLIGASTE var ändå mitt lilla påhitt med Ann-Helen och Leif. Jag kom på den briljanta ideén att de skulle ändra till "gifta" på Facebook. Haha, shit va många grattis de fick! Jag är så rolig :D

Ny dag, nya tag. Båda barnen är hemma, så ikväll blir det mys för hela slanten :) Och imorgon det vanliga söndagsnöjet- jobb! :)


Bildbeviset ;) Och mina skumbananer, jag älskar dem!

Ny våg! VIKT-iga saker det där med vågar :) Inhandlad på *hosthost*...

Och så till slut...den halvdöda råtthärskaren :(

Kommentarer
Postat av: J

Hmm ja lite väl elakt aprilskämt. Men något jag själv kunnat säga ;-)

På fb lär de ha blivit nåra skämt. Du blev inte lurad själv då?

Jag fick min dotter att lura morfar o farmor å va hon skratta!

Kramis

2011-04-03 @ 09:42:30
Postat av: Loggy svarar

Jaaa, lite väl hårt var det skämtet :/ Tror inte att jag blev lurad faktiskt. Kram!

2011-04-03 @ 23:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0