Den allvetande.


Birsta gick huuuur bra som helst, hittade en hjälm till Dockan för endast 99:- på Stadium! Den kostade normalt 199:-, så man får ju tamejtusan vara glad. Nu ska det bli cykla av igen :) Bra för rumpan om inte annat ;)

Men jag är ju lite halvt expert på att skämma ut mig när jag är ute bland folk, och denna gången var inget undantag. Av nån anledning tror Leif att jag sitter på en massa konstig kunskap om diverse skumma företeelser. På Birstaparkeringen säger han lite försynt till A-H att hon ska fråga "det där" nu. Hon vill inte riktigt berätta vad "det där" handlar om, men till slut så kommer det fram att det handlar om en man som blivit kvinna, med allt vad det innebär. Det de ville veta var vad den människan nu hade för läggning, och vad han hade haft för läggning innan. Jag kan ju såklart bara spekulera. Och det gjorde jag. Högt och tydligt så att hela parkeringen hörde mig. Alltså, ni ska inte tro att det var några vackra och romantiska ord som jag använde när jag förklarade den transsexuella läggningens alla för och nackdelar. Fy på mig.

Nu ska jag snart lägga Dockan, sen invänta sonen och slutligen Criminal Minds och Big Brother.


Kommentarer
Postat av: Ann-Helen

Haha..Ja jag ville ju inte berätta men ni tjatade ju så ;)... Å du är ju bättre att förklara än mig..Men du har ju glömt en detalj att Hon/han är tillsammans med en tjej.. Vad har hon för läggning?..;). Å du glömde det roligaste på hemvägen också..men det kan du skriva om sen :)..

2011-04-29 @ 07:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0