Ena foten ur graven.


Herregud va jag har sovit länge! Vaknade 10.40 med en konstig blandning av känslor i kroppen. Men det som tar övertaget är nog de positiva- huvudsaken man har hopp. Och idag, mina vänner, FINNS DET HOPP OM LIV i denna gamla skrotkropp. Jag mår rätt okej, men är fortfarande vansinnigt trött och slut i kroppen. Ingen feber eller så. Hittade väl ett bra botemedel till slut :)

Idag ska jag försöka mig på en sväng ut till lekparken här på gården, längre än så orkar jag nog tyvärr inte gå. Men bara solen är kvar så blir det nog bra.

Kommentarer
Postat av: Ann-Helen

Tjoho!..DU gick betydligt mycket längre än till din lekpark..Kul att se dig idag förutom i hallen ;)..Du såg lite piggare ut också :)...

2011-04-27 @ 22:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0