Friskhetstecken!!


Nu jäklar har jag städat mina golv, och ni vet ju vad det innebär- jag mår bra! Jag är så jäkla lycklig så ni anar inte. Känns verkligen som att jag vart ner till graven och vänt. Tröttheten finns kvar, men den börjar sakta men säkert ge med sig. Och i helgen är barnen inte hemma, så då får jag tillfälle att vila upp den sista batterinivån. (Vilket innebär att dricka mousserande vin med jordgubbar på balkongen! Min återuppståndelse måste firas! )

Mycket skit händer just nu, men vet ni vad? Jag sätter fokus på vad som faktiskt är bra istället, t ex att jag och barnen mår bra. Och att sommaren är på intågande. Idag har jag varit ute i lekparken i stort sett hela dagen, underbart! Det som är mindre underbart är alla fräknar :/ Men det är baksidan med att vilja få färg i ansiktet, bara att acceptera att de finns där. Mina barn är också alldeles prickiga, men det är bara gulligt ♥

Nu ska jag åka till Birsta och köpa en ny cykelhjälm till lillhjärtat. Ska bli sååå mysigt att ge sig ut på cykelutflykter igen :)

Puss!

Kommentarer
Postat av: P T

Men det är väl bra att du är lycklig! Och att du kan fokusera på allt som är bra.

Allt går över tids nog bara man blickar framåt!



Hoppas helgen blir bra, kanske vi träffs på! ;)

2011-04-28 @ 18:40:45
Postat av: Anonym

Härligt att du känner dig piggare =)

Här börjar vi också bli prickiga av all sol =P

Ha de gott!



Kram M

2011-04-28 @ 20:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0