One day good, one bad...


...and some days even hope. Idag är det återigen en sån dag. Även fast det har varit tuffa tider så måste jag se framåt. Jag vägrar ge upp tanken på den eviga kärleken, och ingen ska ta ifrån mig känslan av att ha hittat rätt. Jag är en obotlig romantiker, jag ger inte upp saker som sitter så hårt inpräntade i mig. Jag tror att det finns nån för alla, en person som det bara klickar perfekt med, en person som är som din saknade pusselbit. Kanske pusslet inte går ihop på en gång, ibland behövs det lite lirkande, men till slut så...Jag kommer aldrig sluta tro att kärlek är lösningen på det mesta här på jorden. Med kärlek kan man läsa ALLT.

Hela mitt hem fylls ju nu av en massa kärleksfluff. Kim är kär, vilket gör mig jätteglad! När han är det så blir han en helt annan kille. Han blir snäll(-are), omtänksam och oerhört hjälpsam. Tjejen (som tyvärr bor i Njurunda och S-vall) ringer hela, hela tiden. Och när hon inte gör det skickar hon sms ;) De har varit med varandra i flera dagar, men igår åkte hon hem. Jag frågade om han pussat henne nåt, men han hade iallafall gett henne en kram innan hon åkte. De är så gulliga när de pratar i telefon, för de avslutar varja samtal med "puss". Lyllo han!

Jag får helt enkelt tjuvåka på hans rosa kärleksmoln tills mitt eget fluffat till sig :)

I natt blev det sisådär med sömnen. Vaknade före 5 av sms från Anne. Hon ville rapportera från förlossningen att Monette´s lilla bebis kommit ut nu. Kul med liverapportering.

Nu ska jag dricka kaffe, ta en dusch och sen CYKLA! Sååå mysigt. Senare idag blir det nog en sväng till BC, jag har sett ett par snygga byxor ;) Sen var det nån som nämnde krogen, men jag kanske väntar med party tills nästa gång jag jobbar, fin kombo..? Jag dricker såklart inte alkohol på arbetstid ;)

"Det är mänskligt att fela, men gudomligt att förlåta..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0