Råttkungens sista dagar.


Nu är det snart dags för Habib att få somna in. Fy va jobbigt detta är. Men jag har lovat att han ska få gå till veterinären när det är dags. Och nu är det dags. Nån dag i veckan måste jag ta mig samman och gå iväg dit. För mig är han som vilket djur som helst, inte "bara en råtta". De som träffat honom vet att han är mer som en hund eller katt. Usch och fy för detta. Jag blir ledsen bara jag tittar på honom :(

Pantningen gick bra, var inte så mycket som hon fick det att låta som ;) Efter det handlade vi fika för pengarna och drack kaffe och målade naglarna hos mig. En perfekt start på veckan med andra ord. Nu blir det dock tråkigt, för jag ska tvätta. BLÄ!

Ha en bra måndag och ta hand om varandra!

Kommentarer
Postat av: Ann-Helen

Stackars lilla Bibben :(.. Men jag hoppas han somnar bara.. Åååå jag fick då Inge fika å måla naglar ;).. Tvätta det är ett bra måndagsnöje så kan vi roa oss med annat resten av veckan :)

2011-04-04 @ 17:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0