Slutet på denna blogg.


Jag är bara så himla ledsen, gråter och gråter och saknar den lilla pälsbollen. Luna torkar mina tårar och säger att hon förstår att jag saknar Habib. Hon försöker muntra upp mig genom att ge mig Kims glaskulor. Funkar sisådär. Tänkte först försöka hålla tillbaka allt tills barnen sover, men det gick inte längre. Och det naturligaste är väl att visa dem att man är ledsen och att man får vara ledsen. Jag önskar bara att det fanns en varm famn att sjunka in i nu. Jag känner mig så liten...

Detta har blivit en blogg med mycket tråkigheter, dödsfall, separationer och annat skit. Detta blir det sista jag skriver här.

Ni som vill läsa vidare får lämna en kommentar, så lovar jag att återkomma med ny energi efter att jag deppat klart över råttkungen. På ny adress.

Tills dess- ha det bra och ta hand om varandra. Jag är så glad att ni faktiskt följt min blogg varje dag!

Glöm inte att kärleken liknar cirkeln, och cirkeln har inget slut ♥

Kommentarer
Postat av: Ullis

Man ska fan inte ha djur, för det är verkligen eländigt när de går bort... Det mest tragiska är ju också att de inte lever lika länge som oss människor... Kanske det är sköldpadda man ska ha, som kan bli uppåt 100 år.



Självklart vill jag ju fortsätta att läsa din blogg också... Sköt om er!

2011-04-06 @ 20:52:51
Postat av: Anonym

Men älskade vän.. Jag blir så ledsen när jag läser.. Jag vet att du gråter och känner dig liten..Men jag vet också att snart är du tillbaka..Finns här för dig om det är något..Å du slutar då tusan inte att blogga..Vad skall jag då göra??..Ta körkort;)..Nej tror jag skiter i det för då är jag skyldig dig en dag med mat och skoj :)..

Jag läser gärna din blogg.. Kramar i tusen till er :).. Ni är bäst...

2011-04-06 @ 21:20:28
Postat av: Alex

Jag vill läsa! Hoppas Habib sover gott nu.

2011-04-07 @ 08:27:08
Postat av: Jenny

Jättetåkigt. Tyvärr är det ju så med livet.. Du kommer tebaks med nya krafter såsmåningom och jag ställer mig i kön och hoppas på fortsättning av bloggandet...



KRAM KRAM

2011-04-11 @ 20:24:10
Postat av: Ullis

Knack Knack!!!! Dax att skriva snart? :(

2011-04-19 @ 20:47:58
Postat av: Loggy svarar

Haha, Ullis...precis när du skrev "knack knack" så sjöng de "Knock on wood" på "Så ska det låta" :)Mycket """"" blev det nu.



Men...jag har en annan blogg vettu ;)Där jag visserligen inte skriver ihjäl mig, men du får adressen tids nog :D

2011-04-19 @ 20:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0