Sorg :(


Jag har så jäkla ont i hjärtat nu så det finns inte. 12.45 idag så somnade Habib in, han låg i Henkes knä och vi klappade honom och myste med honom in i det sista. Jag hade handen under hans mage och kände livet rinna ur honom :( Man ska inte skaffa djur, man blir bara ledsen när de dör. Jag är glad att han fick vara med oss båda den sista tiden i sitt liv, det kändes nog tryggt för honom.

Nu ska man bara få livet att gå vidare utan honom. Utan hans nattätande och skuttande på golvet. Som sagt, han var inte som en vanlig råtta.

Får försöka se positivt på saken- han har det bra nu i råtthimlen. Dock ratar han förmodligen osten där också, precis som han gjorde här i jordelivet. Vilken råtta, va?!!

Vi hade en fin stund tillsammans hos veterinären, och den stunden ska jag aldrig glömma.


Mys med en sovande Luna. Han ville vara nära hela tiden på slutet...

Imorse myste han också med Luna i sängen.

Älskade råttkungen ♥

Alldeles innan vi åkte till veterinären...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0