Svårt att bryta vanan.


Jag saknade LogLady. Jag testade att blogga på en annan blogg, men det var inte samma sak. Anonymt och tråkigt. Ni saknar också LogLady eftersom det är rätt hög besöksstatistik för att vara en död blogg.

Jag har svårt att bryta gamla vanor helt enkelt.

Jag är sjuk. (Titta, nu börjar jag med tråkigheterna igen...) Jag är riktigt sjuk, och det brukar jag aldrig bli. Men jag har mina aningar om varför det blev så här. Kroppen kraschar väl till slut. Jag orkar knappt kliva ur sängen, och gör jag det så håller jag på att svimma. Har haft hög feber och ont i varenda kroppsdel. Igår var jag så dålig så jag bara grät som ett litet barn.

Och så har jag fått pollenallergi också.

Det känns som att jag varit ner till graven och (förhoppningsvis) vänt. När man varit jättedålig får man oftast en ny syn på saker, man uppskattar saker på ett annat sätt.

Jag är också ledsen över hur saker och ting har blivit. Att saker inte blev som man ville, för det var inga oövervinnliga hinder som skulle passeras. Men det är väl min lott i livet, att inget blir bra.





Kommentarer
Postat av: Anni

VÄLKOMMEN TILLBAKA!!.. Bra beslut :)..

2011-04-26 @ 12:21:39
Postat av: Jenny

Har ju också kikat in emellan varven..

Så tråkigt att du är sjuk, attans.. Krya på sej!!



Jag vill ha en liten tjej-sittning snart.. Men du måste ju bli pigg så du orkar!!

2011-04-26 @ 21:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0