Två viktiga beslut.


Eftersom jag inte kan göra annat än att ligga ner och fundera över saker och ting, så har jag gjort nåt kreativt av alla tankar. Jag har bestämt två saker, en ganska liten men ändå betydande sak- jag ska gå till läkaren imorgon och bli frisk, lycklig och glad igen. Det är nåt allvarligt fel på min kropp just nu, och jag hoppas att det går att bota med pencillin. Sen så ska jag även be att få en remiss till kuratorn igen, det finns saker som måste SKA bearbetas. Kommer ihåg hur nyttigt det var för mig efter att min Mamma dött. Alla borde egentligen gå och prata med någon ibland, för alla har vi väl nåt som gnager inom oss?

Den andra saken som jag bestämt är STOR för mig. Jag ska ge det där jäkla körkortet en ärlig chans till. Bara jag blir frisk ska jag börja lite lätt. Det kommer antagligen ta en jäkla lång tid, men det får ta den tid det vill nu.

Jag är sjukt rastlös i hjärnan, men kroppen orkar inte röra på sig. Sparar energi för att orka fylla på alvedon var 4:e timme. Istället ligger jag med datorn i knäet och lyssnar på hårdrocksballader och drömmer om lycklig kärlek. Dålig kombo skulle jag vilja påstå.


Kommentarer
Postat av: Ullis

BRA beslut... :) Det kan ju vara bra ibland att vara sjuk så man inte orkar annat än att ligga och fatta beslut och fundera ut vad man egentligen vill ha ut av livet. Inget ont som inte har nåt gott med sig alltså.

2011-04-25 @ 13:51:24
Postat av: Loggy svarar

Ja, man får väl se det så. Annars har de sista 5-6 dagarna varit helt bortkastade. Fast ibland hamnar tankarna där de inte ska vara också :(

2011-04-25 @ 14:25:33
Postat av: Anonym

Krya på dej! Å klart att man behöver PRATA me nån utomstående ibland. Ibland kan man snurra vid samma hjul länge... Körkortet, fint beslut. Du ska känna vilken frihet de är sen ;-) Då ska du nog se att Birsta verkligen blir andra hemmet haha Hoppas ni haft en mysig påsk helg men du kanske har jobbat? Hit kom påskharen me magsj... :-( Kram J

2011-04-25 @ 23:39:12
Postat av: Anonym

Massa krya-på-dig kramar!!! De är nyttigt o gå o prata med någon, de skulle många behöva göra precis som du skriver. Många tycker de är "skämmigt" o gå o prata, men ja tycker de är bra. Jag har själv gått o de gav mig så mycket o de fick mig o tänka till en o två gånger, ja du vet ju själv ;) Lycka till med körkortet!!! Sköt om dig!



Kram M

2011-04-26 @ 09:16:51
Postat av: Loggy svarar

Nej, Jenny, inget jobb pga sjukdom :( Surt med tanke på att jag förlorat runt 4 000:- Tråkigt med magsjuuka, blä!

2011-04-26 @ 10:03:29
Postat av: A-H

Haha..Jag lovar att du kommer ha ditt körkort innan jag har fått mitt ;)..Bra beslut min vän:)..

2011-04-26 @ 12:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0