Va glad jag blir!


Det är verkligen jätteroligt att ni läser bloggen igen, och att ni kommenterar!

Jag känner sakta men säkert att livet är på väg att återvända. Jag har dock inte gjort särskilt mycket mer än att legat nerbäddad idag heller, men jag känner mig lite piggare. Lyckades faktiskt (nu ska du sluta läsa, Ann-Helen!) dammsuga Kims rum och halva hallen. Sen var energin slut. Halva hallen, liksom. Bravo.

Jag räknar med att vara så frisk jag nu kan bli, lagomt till gatufestveckan, så vi kanske kan hitta på nåt då, tjejer? Skämt åsido. Jag håller med dig, Jenny L. Dags för en tjejsammankomst snart :) Nån annan?

Kommentarer
Postat av: Ullis

Tjejsammankomst låter trevligt... Varför blanda in karlar liksom :)

2011-04-26 @ 22:13:53
Postat av: Ann-Helen

Vad fan är det jag läser.. Du skulle ju vila..Annars hade jag väl inte kommit med räkan åt dig ;)... Nej då..Du känner väl hur du mår bäst själv..Kul att du är lite piggare... Jag vill vara med på tjejfest :)..Puss

2011-04-26 @ 23:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0