Vackert...




Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte bara skriva något vackert också. t.ex om det finns någon som betyder något alldeles extra för dig? Så människor som följer dig på bloggen förstår vad det är som får dig att vilja ha någon som du en gång på din blogg önskade att han skulle dö av en överdos. För jag tror stt många funderar över vad det är som gör att du ena dagen är singel och andra dagen inte. För jag är övertygad om att många tror att han är helt sjuk och inte förtjänar dig.

2011-04-29 @ 16:51:53
Postat av: Loggy svarar

Människor som har att göra med mitt liv vet om vad som händer där. Och DET är huvudsaken. Tror du att allt handlar om skrift på en jävla dataskärm?? Välkommen till verkligheten istället. Har ingen lust att göra mitt misslyckade kärleksliv till en offentlig historia, för den historien finns det bara två personer som har att göra med! Mina nära vänner vet mycket väl hur det ligger till, och det är vad som räknas för mig. Sen om nån anonym kärring i Boden sitter och läser och kliar sig i huvudet, det skiter jag fullständigt i!

2011-04-29 @ 17:00:48
Postat av: Anonym

Nu ville jag dock inte att du skulle dela med dig av något misslyckat. Jag trodde ärligt talat att det fanns mer än så. Jag trodde det fanns något vackert också, men då hade jag väl fel helt enkelt. Tack för den upplysningen och lycka till med det som är värt att skriva om..

2011-04-29 @ 17:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0