Walking Dead.


Efter att ha hasat mig iväg till vårdcentralen och fått diagnosen kraftig influensa, ligger jag återigen där jag legat de senaste 5-6 dygnen- under täcket. Denna utsvävning tog knäcken på mig.

Man ska vara försiktig med vad man önskar sig, är lärdomen av detta iallafall. Jag blir ju aldrig riktigt sjuk, bara lite småont i halsen och så. Jag har önskat att jag ska bli riktigt sjuk och bara få ligga och sova. Kommer aldrig upprepas kan jag säga. Den dagen jag blir frisk igen ska jag uppskatta saker mer än jag gjort förut. Jag har fått mig en tankeställare.

Det känns som att jag kommer ligga här i min bubbla tills evigheten är slut. Jag vill leva som alla andra. Jag vill njuta av solen och värmen. Jag vill sitta ute i lekparken med barnen och gräva i sanden. Jag vill ta cykelturer och göra utflykter. Jag vill åka till slottet och ligga på en filt i slottsträdgården och titta när barnen leker. Jag vill åka till havet.

Herregud. Det låter som att jag verkligen SKA dö.

"Den som inte kan förlåta andra, river upp den bro som han själv måste gå över."

Kommentarer
Postat av: Anonym

Uscha, hoppas de vänder snart. Jobbigt att vara dålig. Krya på dig!



Kram M

2011-04-26 @ 13:37:06
Postat av: Anonym

Men varför raderas mina inlägg för?

Jag trodde du ville bli förlåten..

2011-04-26 @ 16:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0