A night to remember!



God damn så jäkla roligt jag hade igår! Först kollade vi på hockey och åt middag, sen filurade vi lite över vart vi skulle spendera resten av kvällen/natten. Vi bestämde oss för travbanan, hästligt värre. Och på travet hände det skumma saker vill jag lova! Tanten från Håkans Bar var där och rev av någras sköna moves på dansgolvet, för att nämna en sak. Bara konstigt. Copycts, Timrås eget öltältsband stod för underhållningen, och det brukar alltid funka. Kvällens kanske roligaste sak var nog när två 23-åriga Timrå-grabbar diskuterade min ålder. Den ena trodde att jag var 27, den andra satte typ hela sitt barnbidrag på att jag inte var en dag över 20. Haha. Jaaa, vad säger man?

När vi tröttnade på travet ringde vi efter våran 22-åriga lilla chaufför, hon lyssnade på skumma dansbandslåtar och skjutsade oss dit vi ville. Efter att ha packat bilen knökfull åkte vi mot stan, vi blev stoppade av polisen, men som tur var så hade vi fått ut hälften av folket ur bilen. Resten av natten spenderades på...ja, det ni. Träffade en människa som jag inte träffat på ett bra tag, ett år eller så, och han påminde mig om några saker som jag totalt hade glömt :)

Nej, dags att rycka upp sig och bli människa.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0