Carpe Diem!



Här gäller det att ta tillvara på de dagar/kvällar/nätter, som man är utan barnen. Varför sitta hemma och dega när man kan göra roliga saker? Hemma är jag ju i princip alltid annars.

Ska snart iväg och äta middag och, hör och HÄPNA, se på hockey. Jag ska se på hockey. Men i hemlighet funderar jag över hur jag på bästa sätt ska kunna lura folket att se på Melodifestivalen istället. Tänk om det (mot alla odds) skulle dyka upp en ny Road Salt? Vore tråkigt att missa.

Det pratas även om Jäger och Red bull och Mc-fest. Får se hur kvällen slutar, men jag är nog med på det mesta som det känns just nu!




Hoppas ni får en trevlig kväll, för det tänker jag ha!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0