Dag 12- I min handväska




Här hittar vi lite smått och gott som kan vara bra att ha ;)

*Min plånbok, den klarar man sig inte utan länge.
*Ovanpå den hittar vi passerkortet till jobbet, kan också vara bra att ha.
*Och bredvid ligger en liten ask med frihet, eller hur var det nu då?
*Bredvid Bricanylen, ligger en oöppnad Mc Donalds-leksak. Såna brukar jag alltid ha i väskan av nån anledning.
*Och på den andra sidan av Bricanylen ligger det visst ett par strumpbyxor. Och en reflex.
* Sen har vi två mobiler, en jobbmobil och en privat.
* Sen har vi lite blandat skräp, som en knapp, tampong, läppglans och lypsyl.
*
Några reklampennor från nåt hotell. Två alvedon, samt en lapp om hur larmkedjan ska funka på tåget..?
*Under allt detta ligger det en massa papper, bl a sonens IUP, och en teckning från dottern.
*
Ett kvitto från IKEA (semlor??) och till sist ett presentkort på en guldaffär.


Kommentarer
Postat av: A-H

Min första tanke är hur i hela friden får du plats med allt i den där lilla??.. Tur jag slipper visa innehållet i min ;)

2011-02-02 @ 10:10:49
Postat av: Loggy svarar

Eeeeh? Du om nån borde väl veta hur man på bästa sätt stoppar ner mesta möjliga i minsta möjliga väska ;)

2011-02-02 @ 14:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0