Dag 16- Min första kyss


Usch och fy, sånt vill man ju inte minnas ;) Jag har ju otroligt dåligt minne, så jag kommer inte ens ihåg min sista kyss, haha. Eller så är det bara så att jag lagrar sånt som är känsligt, eller oviktigt, i nåt slags bakre förråd. I huvudet.

Jag antar att den kyssen inträffade på ett av discona på Vivansborg. Det var liksom där allt hände. Man dansade tryckare till "Winds of change", och röjde till "Smells like teen spirit". Jag kommer egentligen inte ihåg så mycket, men nån som jag var väldigt kär i, var Jimmy. Japp, Jimmy. Vi var liksom ihop redan i femman/sexan, och hade en konstig och lite halvstormig relation. (Står klart och tydligt i mina dagböcker). Vi satt där på sofforna och höll om varandra, men tittade inte på varandra. Huvudena var skruvade åt motsatt håll, haha.

Så antagligen var det Jimmy som var den förste, lite roligt är det ju så här 20 år och ett barn senare :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0