Dag 18- Min favoritfödelsedag

Neee, nån sån finns inte. Jag snuvar er på dagens ämne. Apropå snuva, det är verkligen nåt som täpper igen näsan på nätterna. Skulle inte förvåna mig om jag sover med öppen mun och snarkar. Dreglar. Eller så är det min "nya" kudde. Hemska tanke.

Jag har (nästan) slutat dricka kaffe, förresten! Jag drack kaffe i fredags och igår, men inget mer. Dutti jag är, va? Vad dricker jag istället? Höhö, det får ni inte veta. Men jag försöker dricka mycket uri...förlåt, äppeljuice också, för att kompensera.

Visst är det underbart med barn? Sonen och grannkillens brevkonversation :)




Kommentarer
Postat av: Ann-Helen

Vilka härliga ungar :)... Tänk när man skrev såna där lappar och brev.. När inge datorer och mobiltelefoner fanns..

Ja du är såå duktig.. Men lite tråkigt tycker jag allt det är också :O)

2011-02-10 @ 11:04:42
Postat av: Loggy svarar

Jag vet att du tycker det är tråkigt ;) Men du får dricka juice med mig istället. Är så vansinnigt roligt att säga till den barnen att det är KISS! Haha :)

2011-02-10 @ 11:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0