Dag 19- Detta ångrar jag


Jag är av den åsikten att man inte ska gå omkring och ångra saker i livet. Visst finns det MÅNGA saker man önskar att man hade ogjorda, men konsekvenserna av de sakerna kanske man inte vill vara utan. Så näe. Jag ångrar inte särskilt mycket alls faktiskt. Jag tror på Ödet och då får jag även tro att Ödet styr mig dit det vill.

Phuuuu! Snart är Listan slut!



Förmiddagen spenderades på Ica Maxi med mitt dagliga sällskap. Tack för att ni finns! ♥

Vet ni...om man är riktigt smart, som vi var idag, så åker man på Ica Maxi lagom tills det är fikadags för barnen. Vi kom ut därifrån med en proppmätt unge. Iofs så var hon inte särskilt hungrig när vi gick in heller :/

Alla dessa prov-smakar-tanter som står där överallt, och bara vill kränga på en små muggar och tallrikar, är ju guld värda när man har barn med sig! Hon åt macka, pannkaka med sylt, drack juice och åt en banan.

Nej, nu är det sovdags tror jag :)

Kommentarer
Postat av: À-H

Tack själv!! Men vad skall vi göra till veckan då när vi inte har någon chaufför?? :)

2011-02-12 @ 09:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0