Dag 20- Den här månaden


Månaden började ju inte så toppenbra, men jag har en förhoppning om att den ska sluta bra iallafall. Dock är det ont om tid eftersom det är en kort månad.

Viktiga beslut har tagits denna månad, och fler kommer det att bli. Allt som handlar om framtiden verkar ska avgöras denna månad- relationer, jobb, framtida boende. Vi får se vart det slutar helt enkelt :) Men en månad verkar vara kort tid för att avgöra hur hela livet ska se ut. Eller?

Alla ♥-ans dag på måndag. Men vem bryr sig egentligen? Mina barn brukar få en present, men att köpa saker till vuxna...njae.

Jag hoppas, hoppas att nästa månad blir bättre. Att det snöar mindre och att solens strålar värmer mer. Jag hoppas att jag läker i själen, och att jag så småningom bara ska kunna se ärr där det en gång var öppna sår. Jag hoppas att jag aldrig mer blir "kär". Jag tror inte på kärleken längre, tyvärr. (Ja, jag vet att jag kommer ångra att jag skrev det där i framtiden ;))

Nu frukost med de bästa ♥ Sen kanske vi får lekfrämmande :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0