Dag 21- Ett annat ögonblick


˜ ALLA DESSA ÖGONBLICK ˜

Här skulle jag kunna skriva om allt som varit dåligt i mitt liv, alla gånger jag varit rädd, ledsen, eller arg.

Jag skulle kunna skriva om alla lyckliga stunder, alla skratt, alla kramar och all kärlek.

Jag skriver om detta ögonblick istället. Man ska leva i nuet och inte se bakåt. Givetvis ska man lära sig av alla eventuella misstag, men man måste blicka framåt. Gör man inte det så tror jag att man går sönder till slut. Jag kämpar varje dag med att se framåt, försöka vara positiv och se framtiden som nåt att längta till. För visst kommer det bli ljusare? Våren borde vara här snart till att börja med.

Jag känner saknad efter saker som varit bra, jag känner tomhet och jag känner lättnad just nu.



Nu åker jag snart på jobb, skööööönt att komma bort ett tag och få tänka på annat. Kan behövas.

Hoppas ni har en bra söndag ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0