Hej jag heter Anki...


...och jag har varit utan FaceBook i 9 dagar nu. Ni borde testa. Man får så mycket annat gjort istället för att veta exakt vad alla gör, har gjort och kommer att göra den närmsta framtiden.

Men det som är märkligt är alla frågor man får angående varför man tagit bort FB. Det är nästan som en dödssynd, eller som att adoptera bort sina barn. Man kan nästan tro att det är lag på att alla ska ha ett konto. Och varför måste det finnas en anledning till att jag stängt ner FB?

För er som aldrig stängt ner ett FB-konto så kan jag berätta att när man trycker på knappen "avsluta konto" så dyker det upp en rad alternativ angående just VARFÖR. Ni som känner mig vet att jag klickade i att det bara är tillfälligt, att jag kommer tillbaka. Och det som är så fiffigt är att allt är som vanligt där då! Alla bilder finns kvar, alla vänner. Så det är liksom ingen big deal.




Kommentarer
Postat av: pinglan

Jag klickade också på den knappen för nåt år sedan, jag blev såååå irriterad på att man måste klicka i varför man vill avsluta kontot! "FÖR ATT JAG VILL!" liksom :P

2011-02-24 @ 12:12:41
URL: http://pinglanm.blogg.se/
Postat av: J

Ja de är såna gånger man tänker " jag är glad att jag är VVF" ;-) Man hör ofta folk pratar; läste de på fb... Å de är som du säger, folk vet nästan allt om alla :-) Vissa skriver väl kryptiskt så folk ska undra... Hoppas ni har de bra nu iaf å fri från sjukdomar. Kram (VVF= VågaVägraFacebook)

2011-02-24 @ 22:59:00
Postat av: Ann-Helen

Haha.. ja visst är det ganska otroligt.. Undra jag varför människor är såå jävla intresserad av en när man har gjort något, eller mår dåligt mm...

2011-02-25 @ 10:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0