I mitt huvud...

...är det rätt så tomt just nu. Men det ekar några ord där, de kommer från en låt som jag inte ens tycker är bra !!?? "Such a perfect day, I´m glad I spend it with you"...

Jobbandet hade iallafall önskad effekt, jag är upphängd, nersläppt, överkörd och fett me försenad! Jag är så tom i huvudet så det finns inte.

Och som grimman på mulen (??) så ringde dagis, Dockan hade 39.6 i feber. Så jag vet ju iaf vad jag gör resten av denna dag, kväll och natt. Och imorgon. Men vet ni vad? Det passar mig perfekt, inte att hon är sjuk såklart, men att jag får ligga under täcket och mysa med sjukt barn när jag är helt off själv!

Är nybadad och har just tagit på mig pyjamasbyxorna, och till middag blir det pizza. Alltså bara slött hela vägen.

Nu vila ögonen en stund...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0