Det man inte pratar om.


Nu kryper vi mer och mer in på intressanta ämnen, va?

Hade en rolig och intressant diskussion med några jag känner, och vi kom in på ämnet PORR (ja, okej då, jag hade drömt konstiga saker). Vad är okej och vad är inte okej? Nu menar jag inte just i sänghalmen, utan rent allmänt. Är det att räkna som otrohet om ens partner tittar på t ex porrfilm utan ens vetskap? Ja, inte är det långt ifrån iallafall, men det är ju min personliga åsikt.

Porr kan (säkert) vara roligt om man är med på det båda två. Men att hålla på och smussla är bara...smutsigt. Men samtidigt...lider man av att ha en twisted mind, så kanske man måste smussla för att inte bli helt idiotförklarad.

Alla är vi ju nyfikna av naturen, och vem har inte rotat igenom mobiler, datorer osv. Erkänn, nån gång iallafall? Har ni hittat nåt skumt? Det har jag iallafall kan jag säga! Man har egentligen ingen aning om vad t ex grannen har för sig. Kassörskan på affären, hur kinky är hon? Eller dina föräldrar kanske?

Ps. Jag sov som en prinsessa inatt. Kanske det har vänt nu? :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha..Ja ibland kan man ju lätt göra bort sig..

Jag har snokat igenom mycket i mina dagar..Men aldrig hittat såna saker som du ;)..HAHA.. Undra vad mina grannar gör..Jag vet.. Lagar taimat och säljer .... HAHA

2011-02-05 @ 10:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0