Rosa till prinsessan

Jag har många gånger försökt mig på avancerad bloggdesign, men har inget tålamod så jag återställer alltid bloggen. Oftast blir det då värre än det var från början. Jag har nu lärt mig att förhandsgranska innan jag sparar eländet. Tänk om man kunde förhandsgranska allt man tar sig för, faan va fint livet skulle bli då ;)

Hur som helst. Designen kommer från http://www.designandmakeup.se

Dock misstänker jag att bloggens utseende snart kommer ändras igen. Jag tröttnar rätt snabbt på saker. Då ska ni se att jag kommer försöka mig på alla koder och allt igen. Men tills dess får detta duga, bättre än att få känslan av att befinna sig på en institution iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0