80-tals nostalgi



Nä, hörrni. Jag var nog inte allergisk mot semlor ändå. Jag är nog allergisk mot tåg. Näsan är igenkorkad och jag får flåsa som en hund med öppen mun. Tur ingen ser mig när jag sover iallafall.

Jag ligger återigen i hotellsängen och önskar att jag var hemma i min egen säng med en varm kropp bredvid mig. Det är tragiskt att man inte längre uppskattar hotellrum och hotellfrukost. Lika bra att spendera semestern i en grotta.

Imorgon har sonen talangjakt på skolan, och mamman är stolt över låtvalet- The Final Countdown. Kul att de valt bort MJ för lite bättre musik :)) Han frågade mig vilken jag tyckte var den bästa låten med Europe, och jag svarar:

Days filled with joy, days filled with sorrow
I don´t know just what to do
Am I happy today, Am I lonely tomorrow
Everything depends on you...

Open your heart, såklart! Vilken är eran bästa? Har suttit och kollat på riktigt kassa klipp från Sporthallen -92 när jag var på min första riktiga spelning och då fick se mina idoler. Vilken nostalgi!

Nej, dags att dra täcket över gammkroppen och börja bökandet med täckhelvetet. Dessa täcken kväver mig. Skönhetssömnen lär ju utebli i natt, det är synd, för den skulle behövas.

Förresten, jag har tagit en STORT beslut idag. Nästan lika stort som att sluta snusa. Nästan. Men mer om det en annan dag.

Puss o godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: J

Man väntar spänt på att få höra ditt stora beslut ;-) Försök nu att sova så sött Nattinatt

2011-02-03 @ 22:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0