Dag 10- Hade jag på mig idag



Kunde ni bry er mindre? Dagens outfit är inte riktigt min grej, men jag tänker ändå delge er vad jag haft på mig.

Började dagen i en underbart grön och skön morgonrock. Den byttes sedan ut mot: svarta underkläder, rosa strumpor, mörkblå jeansleggings, svart långt linne, svart/vit randig tröja och min nya långa underbara munkjacka från Carlings. Tog en sväng till Birsta, och då hade jag även på mig skinnjackan, den rosa Peak-mössan och svarta kängor.

Dagen är inte slut, och jag misstänker starkt att det kommer ske ett par klädbyten till. Antagligen åker jeansen av när som helst, och på åker istället tights. Och senare blir det flanellpyjamas ett par timmar.

Förlåt för detta inlägg, men det var nödvändigt för att kunna komma vidare i Listan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0