Död.



Jag är inte död, även fast jag känner mig lite halvt mörbultad efter dagens jobb. Det tar lite på snyggheten att börja jobba 5.18. Och det krävs lite fix för att hålla snyggheten vid liv. Jag har haft ett galet roligt arbetspass, som oftast. Jag har antagligen det roligaste jobbet i världen!

Min lägenhet var död när jag kom hem, däremot. Hatar tomhet, saknad och längtan. Antar att det är nåt jag måste lära mig att leva med. Inte ett pip på tre dagar, jag fattar ingenting om jag ska vara ärlig. Ingen förklaring, ingenting...jag borde väl vara värd nåt iallafall efter allt jag förlåtit genom tiderna. Men jag antar att det inte är min förlust iallafall.

Men dottern kom iallafall hem och livade upp stämningen! Åh, va glada vi var att se varandra efter två dagar isär. Sonen är på Himlabadet med sin kusin Linnéa, och stannar säkert till stängningen. Längtar så mycket efter honom också♥

Nu ska jag ta ett varmt bad och försöka få liv i gammkroppen. Eller egentligen...borde jag inte sova tidigt med tanke på att jag vart uppe sen 4? Återstår att se vad som händer. Känner jag mig själv rätt så piggnar jag till vid 20-tiden ;)

Dagens låt: Night of Passion, The Poodles. Kan liksom inte få den ur huvudet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0