Full rulle!


Herregud! Jag hinner knappt med att blogga. Jag har så fullt upp med jobb, barn och allt annat (läs mahjong).

Häromdagen (jag har tappat veckodagarna), sov sonens två klasskompisar över. Tjejer! Med värsta mascarablickarna trånade de efter min son hela kvällen. Det slutade med att de sov på en (STOR!!) luftmadrass alla tre. Han i mitten. Såklart. Men vilken dag det var, det har jag ingen aning om.

Idag har jag suttit och ugglat på jobbet som reserv. Hände inte mycket där inte. Vinkade av alla som kom och gick, låg i massagefåtöljen, läste lite bok, satt vid datorn och åt på Biteline med en kollega. Håååårt!

Imorgon jobbar jag också, men då ska jag iallafall jobba på ett tåg.

Och just ja! Höll på att glömma det jag skulle skriva först! Idag har jag och Henric varit sams i 7 (!!!!!!) veckor. Det har aldrig hänt tror jag. Så jäkla skönt att kunna lösa småsaker innan de blivit stora problem. Vi har verkligen ansträngt oss båda två.

Nej, nu har jag inte tid med detta mer. Mahjongbrickorna ropar!

Tjing tjong!

Kommentarer
Postat av: Henke

Du är söt du gumman!

Grattis på 7 veckors och en dag-dagen! mm klockan är FÖR mycket för att sitta och läsa din blogg. Nu går jag nog och lägger mig bredvid dig, om du inte brett ut dig över hela sängen..Kram!

2011-06-19 @ 01:42:25
Postat av: Ann-Helen

Är glad för er skull...

2011-06-19 @ 10:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0