Har...


...varit vaken sen 4.00 piiiip, och känner mig ärligt talat som en levande död. Känner mig mentalt bortdomnad skulle man kunna säga. Jobbandet gick relativt bra. Yrade till det lite på basen i Stockholm, trodde jag lagt bort plånboken. Satte lite skräck i Erika, så att hon i sin tur blev smittad av vimsighet. Eller var det kanske hon som smittade mig från början? ;) Puss o hej! Nu ska jag slänga ner dökroppen i sängen och spärra upp ögonen så att jag orkar se Big Brother 22.00. Om jag kommer lyckas? Knappast.

Ps. Plånboken låg hela tiden i en påse i min väska. Suck.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Känner igen mej ;-) Ska man skylla på skytt eller haha Jag kan gå i Birsta me fam å skrika rakt ut till T "va fan, ja har tappat min handväska!!!" Då han lugnt säger: "Du har den på axeln" ;-) Kram J

2011-06-01 @ 21:25:15
Postat av: Erika

Men vi var ju i tid... Nä just ja, inte det heller. Var roligt att få jobba med dig, vi punktmarkerar Psf:en tills det händer igen.

2011-06-02 @ 09:13:38
Postat av: Loggy svarar

Jenny, jag tror inte det går att skylla på stjärntecknet, tyvärr. Har aldrig hänt mig förut, tappar ALDRIG saker. Erika, det är alltid roligt i ditt sällskap!

2011-06-02 @ 15:39:05
Postat av: Anonym

hmm de är mössan då (flum) ;-)

2011-06-02 @ 20:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0