När allt bara vänder!


Häromdagen skrev jag ett halvbittert inlägg. Fel av mig, för det första så är jag inte en bitter människa. Jag önskar alla jag tycker om välgång, lycka och rikedom både i form av hälsa och pengar. Och för det andra: dagen efter vändes hela livet upp-och-ner.

Det hela började med de där tusenlapparna som jag behöver. Sonen erbjöd sin sista födelsedags-tusenlapp till köpet. Dagen efter kom lönespecen :) Och samma dag fick Henke jobb! Dessutom löste sig sonens sängproblem, han vill ju bli av med loftsängen och ha en vanlig säng. Snacka om turdag! Detta innebär att jag kan köpa det jag vill ha! Jag är sååå jäkla glad!!

Kanske detta är belöningen efter att ha slitit i två år i motvind, med både förhållande och ekonomi. Jag är glad att vi inte gav upp ♥

Kommentarer
Postat av: Ann-Helen

Ni är värda det!! Fast det hoppas jag att du vet att jag tycker?? Tänk så här att det är EGNA ihop slitna pengar du använder.. Kram <3..

2011-06-24 @ 09:58:07
Postat av: Henke

Du förtjänar denna belöning hjärtat. <3

2011-06-24 @ 13:43:33
Postat av: J

Ja ibland ska turen komma ;-) Hälsa å gratulera till jobbet!Spännande att höra va du/ni tänkt köpa :-) Hoppas ni haft en mysig midsommar. Kram

2011-06-26 @ 10:45:44
Postat av: Jenny

Vad roligt att det är lite ljust!!

Ja det mesta brukar ju lösa sig.. turde!!



KRAM i massor

2011-06-26 @ 20:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0