Pensionärsvarning!


Här har man värsta möjligheten att SOVA hur länge man vill. Hade kunnat sova till 15 om jag hade känt för det. Vad händer? Jo 6.40 vaknar jag, pigg (?) och utvilad. Har just ätit frukost, men detta hotell är så knepigt byggt, att när man kommer upp till rummet igen så är man hungrig igen.

Har lite "ärenden" på stan idag, imorgon har ju sonen skolavslutning så ett par shorts borde inhandlas. Han hade förövrigt en superbra födelsedag, trots att mamman var tvungen att jobba. Men som sagt, det vi missade i kalasande igår, tar vi igen imorgon :)

Hoppas ni har en bra dag i solen!

Kommentarer
Postat av: Ann-Helen

Jag vet hur det känns utan barn när de fyller år..Men han fick ju vara med dig på morgonen :).Han var säkert super nöjd och glad ändå..Sen hos farmor och farfar och kalasa.. På fredag skall jag ställa till med tok på kalaset med buller och bång, kanske lite sång ;).. Allt för världens bästa KIM :)

2011-06-09 @ 09:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0