Ypperligt jobbväder!


...om man jobbar. Jag jobbade igår, vilket innebär att jag idag på min lediga dag vill ha sol och värme.

Hade den där jobbiga turen, 4.17 till 22.13 igår. Skiiitjobbigt att kliva upp 3, men man vänjer sig snabbare än man tror.

På väg ner till Sthlm fick jag ett sms av Matilda, som också jobbade. Hon skulle komma ner med ett senare tåg så vi träffades och pratade lite om hennes Spanien-reseledar-resa :) Hon hade även med en liten present till mig från en av våra årskortresenärer- en bild på mig och Matilda som togs kvällen innan hon åkte till Spanien. Roligt!

Idag ska jag...ja vad? Försöka sysselsätta barnen som tydligen hade vant sig vid att ligga på stranden. Svårt att kompensera känns det som.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0