Dag 27- Min favoritplats

 
Jag har många favoritplatser, och alla ligger de vid havet. Men Norrfällsviken är ett ställe som ligger mig varmt om hjärtat. Jag förknippar det stället med lugn och ro.



Helgen har rusat iväg alldeles för fort. Som vanligt. Jag har ont i nacken/axeln fortfarande. Värken i händer och fötter är vilande nu, men det beror nog på att jag haft bra med kläder på mig när jag vart ute. Jag känner mig hängig och varm. Men jag kan inte öppna fönster eller balkongdörrar, för då får jag ont. Trevlig cirkel det där.

Nej, hoppar nog av tåget vid Arlanda nästa gång och sätter mig på ett flyg (enkeltur) till Thailand.

Så får det bli.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Havet är för det mesta mysigt.. :).. Men hallo hoppar du av så måste du ta med mig och miniprinsessan iaf om du skall ha bara enkelresa ;)..

2011-03-06 @ 16:25:31
Postat av: A-H

Det var jag som skrev förut ;)

2011-03-06 @ 16:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0