Effektiviteten personifierad


Jag har idag hunnit med:

- sovmorgon till 8.40
- gett Dockan frukost, klätt på och lämnat på dagis
- moppat golv (of course!!!)
- badat (också of course)
- druckit kaffe 2 gånger, varav en av gångerna med Ann-Helen som kom på besök
- varit till stan och Birsta med Matilda

Nu äter jag choklad och chilinötter i väntan på att klockan ska närma sig 14 så jag kan hämta Dockan på dagis. När hon åker till sin pappa sen, blir jag hämtad för att åka och få lite middag :) Sen blir det kanske handling på Birsta. Och så ska jag åka och göra mig av med några säckar som står och tar plats.

Tror ni att jag kommer somna gott ikväll? Kanske inte är så dumt med sommartid ändå ;)

Kommentarer
Postat av: Ullis

Wow... Önskar att jag fick sova till 8:40 också nån gång :) Kanske som pensionär eller nåt :)

Så det är vårshopping på gång? Jag måste ut på BC nån kväll och spendera lite pengar också...

Härligt att kasta - jag ska också ta o rensa nån helg! Ut med allt gammalt o in med nytt o fräsigt heter det va? =)

2011-03-29 @ 17:00:23
Postat av: Loggy svarar

Nej nej, ingen vårshopping här inte. Bara mat och sånt. Jag följer dock gärna med på BC om du vill ha sällskap nån kväll :)Jaaaa ut-med-det-gamla-och-in-med-det-nya brukar vara effektivt. Fast idag var det inte skräp som jag gjorde mig av med, det var saker som inte är mina :)

2011-03-29 @ 20:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0