Mojito och rått-depp


Man kan hitta mycket roligt bland hyllorna på affären. Dagens fynd är Mojiton.


Är det nån som vet hur man botar en råtta som är i en djup depression? Min älskade Habib bara deppar och deppar, antagligen är det för att hans vän Hjördis inte finns längre. Jag försöker muntra upp honom med godsaker som gurka och tomat, men han nappar inte på mina försök :(

Här duschar han. Dock kommer inte jordgubbs-renset från honom ;)

Huga, min lilla bebis. Jag kommer gråta ihjäl mig den dagen han dör :(



Nu ska jag lägga mig under täcket och njuta (?) av tystnaden och ensamheten. Man kan inte få allt här i världen. Får försöka se allt positivt, och det går ju faktiskt mot ljusare tider nu :)

Kommentarer
Postat av: Ullis

Men vad har hänt med Hjördis?

2011-03-29 @ 22:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0