Semestertrötthet


Varför är man alltid tröttare när man kommer hem från semestern, än vad man var innan man åkte? Nu har ju inte jag haft semester, utan jobbat, men mitt jobb är så roligt att det är som semester.

Kom ner till Stockholm vid 17.30 i söndags och åkte inte hem förrän 16.30 igår. Snacka om mycket tid att slösa pengar på! Dock blev det rätt billigt ändå. Luna slutade med tutten i lördags, förresten! Och henne hade jag ju lovat en present om hon slutade, så det måste man ju hålla ;) Kim fick också en present för att han slutat med tutten 2004. Haha...

Hur som helst. Idag sov jag som en liten gris när Luna var på dagis, 3½ timme! Sen fick jag förfrågan om jobb imorgon 5.18. Kommer gå super att somna ikväll...not! Men vad gör väl det, ska ju jobba med Matilda imorgon också :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0