Hotellsömn och trasiga fötter.


Natten har faktiskt varit helt okej. Jag har inte snurrat och bökat som jag brukar i hotellsängen, lakanet ligger t om på plats! Gick ner och åt frukost med ett gäng kollegor runt 8.30, sen upp på rummet och bäddade ner mig igen. Inget dåligt jobb man har ;)

Börjar inte jobba förrän 16.50, så jag ska förhoppningsvis ta mig ut på stan och kolla lite också. Buttericks är mitt mål för idag. Tur man bor mitt i smeten, för mina fötter mår INTE bra! Nya arbetsskor är inte roligt alls kan jag säga, mina hälar ser ut som nåt som hör hemma på ett slakthus, fi faan! En kollega kom på den superbra ideén på tåget ner igår, att jag skulle sätta plåster UTANPÅ strumpbyxorna (jobbigt att trassla av sig dem på tåget). Funkade ju sisådär, jag törs inte ens titta på strumpbyxorna :/

Nej, nu ska jag fortsätta läsa nerbäddad under täcket, och längta heeem! ♥

(Och jag ska börja uppdatera med mer bilder, jag är slarvig och glömmer kameran hemma...)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0