Varför tackar man nej till lycka?


"Bron" är slut. Känns som att livet är slut. Kommer ni ihåg när "Sagan om ringen" kom? Man ville aldrig att den sista filmen skulle komma, samtidigt som man höll på att längta ihjäl sig. Så känns det nu med "Bron".

Igår gjorde jag nåt roligt, förresten! Jag var ute och skjutsade en gullig liten negerunge i hennes barnvagn! Älskar de där svarta, krulliga små sakerna :)

Idag har jag fått en hel del gjort, och förhoppningsvis fortsätter det så imorgon. Har fått energi påtankat efter en natt utan Luna. Imorgon ska jag även få en ny toalettstol, det var på tiden skulle man kunna säga.

Annars händer det inte så mycket, snart helg och en massa roligheter att se fram emot (om jag orkar!!). Är bl a bjuden på en hemmafest i Bergeforsen, hur ofta går man på såna nuförtiden?

Och rubriken...den får ni fundera över ;) Men visst verkar det onekligen korkat att tacka nej till lycka?

Kommentarer
Postat av: Sjukling

Men vilken tur jag tog mig en tur hit.. Skoj att det var massa nytt.. Jag tycker inte om vissa saker, men jag finns om det är något.. Förresten toastol kan man kissa hos dig utan att behöva vara rädd att man skall ramla ner på golvet med toastolen över sig ;). Lycka borde man inte tacka nej till.. Jag hoppas du inte gjort det?.

2011-11-30 @ 15:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0